torsdag 28 juni 2012

Tog mig en kvällstur igår, skulle trolla lite gädda, men upptäckte när jag kom till båten att jag hade glömt GPS:en. Vågade inte ta mig ur skärgården utan GPS så jag åkte till en vass som jag kan "vägen" till, för att kasta istället. Jag hade Nilsson och Madde med mig, dom bjöd på fika minsann!
Ja, det är väl det som det finns att berätta om denna tur, helt vindstilla och inte ett moln på himlen, inte optimalt för gädda kan jag garantera. Jag hade en liten jäkel på, men den släppte ganska snart, efter det helt dött.

Sista dan imorn innan semestern, 5 veckor! Så jävla skönt. Och välförtjänt ;D

En tur till helgen är inte omöjligt, fick ju mina Scotty linutlösare på posten idag, så nu är jag all-set för trolling!

Fotboll nu, Tyskland - Itlaien, EM-semi. Italien leder, 2-0, Balotelli har gjort båda.

Nilsson i motljus. Tack å lov... ;P
Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar