fredag 31 juli 2009

Jag, Jens och Dennis på 2 dagars fiske runtom i köpmannebro måndag-tisdag, vi kunde inte valt 2 sämre dagar på året. Första dagen blev det ett par aborrar, Dennis drog en gädda på 1,5, plus en gös på 1,5 kg som jag drog på sista kastet i stort sett. Det blev iaf grillad gös å aborre plus lite korv med bröd som vi tagit med oss.

Sova i Jens båt, nja, det va nog första å sista gången med 3 pers iaf... trångt utav helvete, sov 30 min på hela natten.

Andra dan blev sämre fiske, Jens drog en borre på ca 600 gram, plus en gös i samma viktklass ungefär på kvällen.

Kasst fiske, men trevligt å fint väder andra dan. Tack

Bilder kommer, jag hittade kameran i väskan på kvällen sista dan, trodde jag glömt den, så Dennis fick agera fotograf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar